Water and Energy Engineering for Sustainable Buildings. Mihouse Project

Idioma: Espa

ISBN: 9789586190404

9789586190404

The Mihouse project is the result of an interinstitutional and interdisciplinary work developed by professors and students from the faculties of engineering, economic sciences and social communication of the Universidad Autónoma de Occidente (UAO) and architecture at the Universidad de San Buenaventura (USB) both located in Cali, Colombia. Within the framework of this project, students from the UAO Renewable Energy and lntegrated Water Resource Management research groups participated in this project, both in charge of the UAO professors. As a result of this project, two publications have been developed; the first one focused on sustainable architecture and bioclimatic architecture and the second one focused on water and energy engineering for sustainable buildings.

Año de Edición 2020
Número de Páginas 119